مجموعه نوقا شما را به خرید بهترین محصولات کیک و کلوچه دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 10 − 3 =

بازار فروش کیک وانیلی اسفنجی

آنچه در این مقاله می خوانید...

آموزش تولید انواع کیک اسفنجی صنعتیمرکز پخش کیک وانیلی اسفنجی

کیک ها یکی از کاربردی ترین خوراکی های تهیه شده از آرد هستند که بر اساس مواد اولیه، انواع مختلفی دارند.

یکی از انواع آن کیک وانیلی اسفنجی است که مجموعه ما یکی از برترین مرکز پخش کیک وانیلی اسفنجی در کشور است که اقدام به ایجاد بازار فروش آن به قیمت های کاملا مناسب کرده است.

در ادامه با ما همراه باشید تا درباره تهیه این نوع کیک ها و همچنین خرید آن از مرکز بازار فروش، اطلاعات تکمیلی و مفید در اختیار شما عزیزان قرار دهیم؛

بازار فروش کیک وانیلی اسفنجی

آموزش تولید انواع کیک اسفنجی صنعتی

آموزش تولید انواع کیک اسفنجی صنعتی کیک ها می توان در بر اساس شکل ظاهری، میزان پف و همچنین نرمی یا سفتی انواع مختلفی داشته باشند که نرم ترین و پفی ترین نوع آن، اسفنجی است.

تولید انواع کیک اسفنجی صنعتی از طعم وانیلی گرفته تا طعم میوه، بسیار آسان بوده و در ادامه به آن خواهیم پرداخت؛

  • ابتدا مواد اولیه آن آماده می شود که شامل آرد گندم، تخم مرغ، روغن، شیر، مواد طعم دهنده مثل وانیل، بکینگ پودر و شکر است. همواره سعی می شود که مرغوب ترین نوع آن تهیه شود تا کیفیت کیک بالا رود.
  • در مرحله دوم تمامی مواد خشک مانند آرد،  شکر و بکینگ پودر الک می شود، این مرحله حداکثر سه بار تکرار می شود تا ناخالصی ها جدا شود و همچنین آرد نیز یک دست شود.
  • در مرحله سوم تخم مرغ، شیر، وانیل و روغن به مواد افزوده شده و توسط همین بزرگ زده می شود تا یک خمیر کاملا یک دست حاصل شود.
  • سپس قالب ها را چرب می کنند و به وسیله کاغذ روغن گیر کف آن را پوشش می دهند و مواد را تقریبا تا نصف قالب ها می ریزند، دلیل آن این است که مواد کیک پف خواهد کرد و اگر در قالب بیش از حد مواد ریخته شود از قالب بیرون می ریزد.
  • قالب ها در فر های صنعتی بزرگ قرار داده می شوند و در دمای متوسطی پخته می شود. همواره درجه آن در عدد ثابتی است تا کیک ها نسوزند یا بیش از حد خشک نشوند و زمان کافی برای پف کردن داشته باشند.

مرکز پخش کیک وانیلی اسفنجی

مرکز پخش کیک وانیلی اسفنجی از آن جایی که مشغله های کاری زیاد است، بسیاری ترجیح می دهند که از انواع کیک های صنعتی مصرف نمایند و به این ترتیب با افزایش تقاضا ها در بازار، تولید آن نیز بیشتر شده است.

متقاضیان محترم می توانند جهت اطلاع از قیمت کیک وانیلی اسفنجی با کیفیت، به سایت اینترنتی و معتبر ما مراجعه کرده و پس از ارتباط با مشاوران سایت ما و مقایسه قیمت ها، در صورت تمایل اقدام به ثبت سفارش نمایند. 

علی رمضان پرور

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: علی رمضان پرور

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09120452506

phone icon تلفن ثابت: 02128427881

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

email icon ایمیل: aliramezanparwar@gmail.com

مجموعه نوقا شما را به خرید بهترین محصولات کیک و کلوچه دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 8 + 5 =

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *