مجموعه نوقا شما را به خرید بهترین محصولات کیک و کلوچه دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 13 + 2 =

بازار عرضه کلوچه کنجدی کاکائویی

آنچه در این مقاله می خوانید...

ترکیبات اصلی کلوچه کنجدی کاکائویی چیست؟مرجع پخش کلوچه کنجدی کاکائویی

بازار عرضه کلوچه کنجدی کاکائویی به صورت عمده و با قیمت های کاملا رقابتی برای برخی از خریدار ها چالش‌ های ایجاد می کند. در چالش عرضه مستقیم این محصول فعالیت واسطه ها و دلالان حذف می ‌شود و حاشیه سود آنها کاهش پیدا می ‌کند و در راستای این موضوع محصول با قیمت مناسب تر و مشتری پسند تر  به متقاضیان معرفی می گردد.

بازار عرضه کلوچه کنجدی کاکائویی

ترکیبات اصلی کلوچه کنجدی کاکائویی چیست؟

ترکیبات اصلی کلوچه کنجدی کاکائویی چیست؟ ترکیبات اصلی کلوچه کنجدی کاکائویی به نوعی است که مصرف این محصول به عنوان نوعی شیرینی در سنین مختلف توصیه می شود و تمامی ترکیبات این محصول از کیفیت فوق العاده ای برخوردار هستند و برای سلامت بدن انسان خواص و فواید بی نظیر به همراه دارند.

در راستای معرفی ترکیبات اصلی کلوچه کنجدی کاکائویی می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • کنجد
  • روغن مایع
  • تخم مرغ
  • پودر کاکائو
  • وانیل و پودر شکر
  • ماست

تمامی مواد اولیه کلوچه کنجدی از ویتامین ها و مواد معدنی منحصر به فردی برخوردار هستند و می‌توانند و در ایجاد سلامتی افراد تأثیر بسیار زیادی دارند. به عنوان مثال یکی از مهمترین ترکیبات اصلی این نوع کلوچه، کنجد است. کنجد حاوی مقدار بسیار زیاد روغن ارگانیک می باشد که مصرف کنندگان را از ابتلا به بیماری‌ های قلبی عروقی و همچنین کلسترول بد خون محافظت می نماید و آنتی اکسیدان‌ های موجود در کنجد نیز افراد را در عدم ابتلا به بیماری های عفونی قوی تر می سازد.

از دیگر خواص مفید کلوچه کنجدی کاکائویی می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • تنظیم هورمون های زنانه: این نوع کلوچه در راستای داشتن کنجد که حاوی سیسامین است، در تنظیم هورمون های جنسی تاثیر بسیار زیادی دارد.
  • بهبود دهنده فشار خون: کنجد در بهبود و تنظیم فشار خون مخصوصا در افراد میانسال بسیار موثر است و جزو روغن ‌های کاملاً گیاهی محسوب می ‌شود.
  • موثر در افزایش رشد استخوان ها: در کنجد مقدار بسیار زیاد کلسیم وجود دارد که تضمین سلامت استخوان ها و رشد آنها را به خود اختصاص می ‌دهد.

مرجع پخش کلوچه کنجدی کاکائویی

مرجع پخش کلوچه کنجدی کاکائویی پخش کلوچه کنجدی کاکائویی به صورت عمده هدف بسیاری از تولید کنندگانی است که می خواهند این محصول به صورت مستقیم با قیمت مناسب در اختیار مشتریان قرار گیرد. 

عرضه کلوچه عمده علاوه بر اشباع بازار های داخلی، به ارسال این محصول در بازار های صادراتی نیز منجر می ‌شود که این فعالیت می ‌تواند راه را برای تولید بیشتر این محصول ایجاد نماید.

در مرجع پخش؛ کلوچه کنجدی در طعم های متفاوت معرفی می گردد و این محصول بیشتر دارای طعم های ساده، شکلاتی، کاکائویی، نارگیلی و پرتغالی است و در راستای این تنوع بیشتر سلیقه ها را پوشش می دهد.

علی رمضان پرور

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: علی رمضان پرور

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09120452506

phone icon تلفن ثابت: 02128427881

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

email icon ایمیل: aliramezanparwar@gmail.com

مجموعه نوقا شما را به خرید بهترین محصولات کیک و کلوچه دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 7 − 2 =

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *