مجموعه نوقا شما را به خرید بهترین محصولات کیک و کلوچه دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 10 − 3 =

بازار خرید کیک وانیلی توت فرنگی

آنچه در این مقاله می خوانید...

طرز تهیه کیک وانیلی خانگیمرجع فروش کیک وانیلی توت فرنگی

کیک وانیلی توت فرنگی از جمله کیک هایی به شمار می رود که دارای طعم بی نظیر و خوشمزه ای است و طرفدارن زیادی را دارد. بازار خرید کیک وانیلی در مناسبت های تولد جشن ها و مراسمات پذیرایی بسیار بیشتر از سایر روز ها می باشد. هم چنین خرید این کیک به صورت حضوری انجام می گیرد و شما می توانید به هر اندازه و وزنی که می خواهید این کیک را بخرید.

بازار خرید کیک وانیلی توت فرنگی

طرز تهیه کیک وانیلی خانگی

طرز تهیه کیک وانیلی خانگی کیک به عنوان یکی از پیش غذاهایی به حساب می آید که شما می توانید در مراسمات و یا دور همی های خود از آن استفاده کنید و آن را نوش جان کنید. کسانی که دوست دارند خودشان در منزل کیک درست کنند و هنرخود را به همه نشان دهند می توانند با رعایت چند نکته یک کیک خوشمزه تهیه کنند. هم چنین کسانی که حتی در حد حرفه ای بلد نیستند می توانند اقدام به پختن آن بکنند.

اگر می خواهید یک کیک تولد خوب بخرید اول از همه باید بدانید که شما به چه نوع کیکی خوب می گویید. چون که تعریف خوب بودن از دیدگاه همه متفاوت است. اما در حالت کلی به کیکی که تازه و دارای بافتی نرم و لطیف باشد کیک خوب می گویند. هم چنین وسایل مورد استفاده در کیک باید تازه و با کیفیت باشد از خریدن کیک هایی که به مدت طولانی در مغازه ها مانده اند خودداری کنید.

بهتر است که برای تهیه کیک خودتان در منزل به پختن آن اقدام کنید در این صورت هم از سالم بودن آن و هم از بهداشتی بودن ان اطمینان پیدا می کنید وهم این که یک کیک تازه میل خواهید کرد. اما اگر به علت مشغله های کاری و روزمره نمی توانید خودتان در منزل کیک درست کنید لااقل برای خرید کیک از فروشگاه های معتبر و بهداشتی خریداری کنید. از فروشگاه هایی که مشهور هستند و اکثر مردم از آن جا خرید کرده اند و رضایت کافی را دارند.

ما در اینجا طرز تهیه کیک وانیلی توت فرنگی را به شما خواهیم گفت.مقدار موادی که برای تهیه این کیک لازم است شامل: توت فرنگی:300 گرم آرد:یک و نیم پیمانه کره:6 ق غ نمک:نصف ق غ شکر:یک پیمانه بکینگ پودر:یک و نیم ق چ 2 ق غ شکر برای روی کیک شیر:نصف پیمانه تخم مرغ:1 عدد وانیل:1 ق چ

کره را از یخچال خارج می کنیم و با شکر درون یک کاسه می ریزیم و با همزن برقی ترکیب می کنیم بعدا وانیل اضافه می کنیم و بعد تخم مرغ را درون کاسه اضافه کرده و ترکیب می کنید. حالا آرد و شیر را به درون کاسه اضافه می کنیم توجه کنید که این مواد در سه مرحله اضافه شود‌ هم می زنیم تا مایعی یکدست به وجود بیاید. حالا قالب ها را چرب کرده و مایع کیک را درون آن می ریزیم در مرحله بعدی سر توت فرنگی ها را جدا می کنیم و روی کیک می گذاریم کیک را به مدت ۱۰ دقیقه با دمای ۳۵۰ درجه و نیم ساعت هم با با دمای ۳۲۵درجه می گذاریم آماده شود.

مرجع فروش کیک وانیلی توت فرنگی

مرجع فروش کیک وانیلی توت فرنگی امروزه فروشندگان کیک وانیلی و هم چنین کیک توت فرنگی ارزان در تمامی مغازه ها کیک هایی با کیفت و سالم تهیه می کنند. مراجع فروش این محصول را با قیمتی مناسب در اختیار مشتریان قرار می دهد. شما می توانید با مراجعه به مرجع فروش هایی که در سطح شهرهستند این محصول کیک هایی تازه و بهداشتی تهیه کنید.

علی رمضان پرور

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: علی رمضان پرور

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09120452506

phone icon تلفن ثابت: 02128427881

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

email icon ایمیل: aliramezanparwar@gmail.com

مجموعه نوقا شما را به خرید بهترین محصولات کیک و کلوچه دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 13 − 4 =

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *